CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008

Sahabat, Rakan, Kawan, Teman! -Propaganda <3

Hidupku tidak akan lengkap tanpa rakan. Hidupku juga tidak akan lengkap tanpa sahabat sejati. Beginilah hidupku, pandangan mataku. Tetapi kenyataanya, hidupku masih tidak lengkap. Tiada sahabat sejati. Dimanakah sahabat sejatiku?
Aku tidak pernah berjumpa dengan sahabat sejati.
Aku masih mengharungi liku-liku hidupku tanpa sahabat sejati disisi.
Akan tetapi, aku patut bersyukur kerana aku mempunyai ramai kawan baik.
Kawan yang masih menyokongku!
Kawan yang sanggup menemanku!
Kawan yang masih setia bersamaku!
Berikut adalah senarai-senarai insan yang sangatku hargai jasa mereka :-

Kawan baikku-PROPAGANDA! <3>
Abdullah bin Shahriman; Beliau sentiasa disisiku. Beliaulah kawanku yang paling lama! Aku berkawan dengan beliau sejak aku bersekolah rendah, darjah 1. Dan semenjak itu, kami ditakdirkan untuk menduduki dikelas yang sama! 1Huzaifah, 1Usamah, 2Mus'ab, 3Abu Hurairah
sekolah menengah = 1At-Tabari, 2Hassan al-Basri
Aku mulai mengenali beliau ketika satu kejadian dimana beliau telah merosakkan pensil Pilot ku yang pertama, sobsob xD. Aku sayang kau! Jangan Nakalnakal. Jaga baju yang aku kasi elokelok

Hussein Ali bin Mohd Halimi; Aku mulai mengenali beliau ketika aku menduduki kelas 3Abu Hurairah. Beliau banyak mengajarku bendebende yang bernama 'manners' ketikaku darjah 3. Terutama ketika makan. "bila makan duduk macamni" "makan tutup mulut" "bila makan jangan cakap", beliau layak digelar abangku tetapi aku lagi besar, mane boleh! Aku ikut sahaja segala kehendak beliau walaupun parents aku setiap hari ajar xD. Beliau suka akan simple-dressing, if im not mistaken! Dressing beliau sangat smart xD. Beliau seorang yang sangat baik! Beliau banyak memberiku nasihatnasihat yang berguna.

Badrul sidqi bin Mohammad; Sports hidup beliau. Beliau seorang yang berbakat dalam bidang sports, dan beliau juga seorang olahragawan sriaakl 2006. Beliau seorang yang sangat 'sengal'. Minat akan seluar cikang? Selalu berjalanjalan bersamaku dan juga Abdullah! Tetapi beliau telah meninggalkan kami dengan berpindah rumah ke Perak, if m not mistaken?x)..



you'r my friend and that is true,

but the gift was given from me to you.
we went thru moments that were good and bad,
even moments that were happy and sad.
you suported me when i was in tears,
we stuck together when we were in fear,

its really sad that it had to be this way,
but it has reached its very last day.
miles away cant keep us apart,
'cause you'll always be in my heart.

"A true friend is someone who is there for you when he'd rather be anywhere else"


18 comments:

hani IV said...

aik??aku rase ko ckp ko kering+kontang??anyway..ok la gk..at least tercapai la ajat kwn ko yg sowang uh nk name die masok..hehehe..keep on blogging..drop by my blogg..xoxo..

Muhammad Mu'az said...

laa... smbg gak citer nie?? hurmmmm... anyway, x siap lg pon dah tau mesti best~!! slmt gi langkawi!!!

mas syarep said...

slmt pegi n pulang ke langkawi tu..kt situ ade kes feri karam..
dah berapa byk kapal terbang terhempas kt situ (pada hal sebuah jer...hehe)

sayang kwn yer..bagus3!!tp mudah2an abadi hidup berkawan tu..sehingga ke sorga..jgn setakat kt skola jer..hehe

ricemix said...

salam...nampaknya byk post nta yg mengisarkan tntg sahabat dan teman...n best juga bila baca..power2 gak ayat nta
anyway, selamat ke langkawi!!

Anonymous said...

wah..
sahabat sejati.
haha.bgosbgosbgos..
pgi langkawi??
best tuh.
ahaks!

hani IV said...

weh..lupe jup..u owe me chocolate DAIM!!jgn lupe au..hikhik..

Anonymous said...

Hha,Lawak jeaa.hmm,bendaa kena dibalas kaahh (;

myrate said...

salam..
huhuhu.. dah lama x lawwat blog nie..
uihh..
banyak dah posts..
apa lagi citer yang nak disambungakan ak??
xper2
baru ana rasa camni cite t'gantong..\
okeyhlah naz..
salam..
till we meet again..

Anonymous said...

ehm,bunyi nye camm *BAIK* nye..hoho

Pol 'n' Hologram said...

Mitchie :-
Memang la keringkontang.. Tgk la ape yg aku buat.. Xde isi langsung, ahaks! Thanks for your commentx)

Pol 'n' Hologram said...

Muaz:-
Haha! Sambung siket sgt.. I mean siket sangatsangat lah.. Xde, mane ade besh,

Pol 'n' Hologram said...

Mas:-
Dh selamat tiba dh ponx).. Terima kasih la tlg igtkan pasal ferry tuh, ahaks!

Pol 'n' Hologram said...

Nadim:-
Thanks for your comment sayangx)..

Pol 'n' Hologram said...

Humaira:-
Baru setakat sahabat, belum SEJATI lagi.. OnTheWay ni

Pol 'n' Hologram said...

Mitchie:-
Omg! I though its only a joke? Are u kiddin me? DAIM?

Pol 'n' Hologram said...

de's:-
mesti la kene balas, haha!

Pol 'n' Hologram said...

Myrate:-
Dh xtaw la cite ape nk sambung lepas ni.. Seriously dh malas sangatsangat la nk layan blog nix).. Cube sedaye upaya nk update tapi still MALASx).. Btw, ni sape

Pol 'n' Hologram said...

H i k a r i:-
A'ah.. SANGATLAH BAIK >.< .. THANKS FOR THE COMMENT JO~.. I LOVE IT LA!